Tuesday, March 27, 2012

. . . :(

Assalammualaikum wbt

blogger..hee ..haih .. hari ni saya kembali bekerja ..sepatutnya saya tidak bekerja lagi nih .. tapi disebabkan ibu minta tolong bantu sebab ada 2 pekerja tak datang hari ni ..jadi saya terpaksa bekerja dan melupakan masa rehat saya .. heh

haih.. ada sesuatu berlaku awal pagi hari ini .. sesuatu yang tak pernah langsung duga akan berlaku .. dan semuanya salah aku..sikap terlalu ego dan pentingkan diri sendiri jadi ini akibatnya.. T_T .. jujur aku tersentap dengan apa yang berlaku .. mempermainkan perasaan orang yang yang aku sayang .. haih tak pernah terlintas langsung tapi itulah yang aku lakukan >_<.. seriously takde niat pun nak mainkan perasaan dia .. aku tahu aku patut jujur bila dia tanya kenapa masa aku limit pagi tadi .. ni tak ..aku beri jawapan yang haish .. selfish kau ni zirah .. aku tahu dia marah..marahh gilaa..entah dah benci kot ..heh..memang patut dibenci pun -_- .. sangat tersentap bila dia kata rasa seperti "dipermainkan" ..  terkedu bila dengar dia cakap begitu .. beberapa minit kemudian dia terus end call .. blurr saja aku rasa lepas dia endcall ..aku terdiam sambil merenung laptop conversation terakhir yang dihantar just 'daaa~' .. aku hanya mampu melihat ..tak mampu nak membalas .. rasa hampa ..kecewa dengan diri aku sendiri ..20 minit aku tak beri reaksi langsung ..masa berlalu begitu saje ..serius tak tahu apa yang patut aku buat ..rasa bersalah sangat ..jujur lepas saja dia endcall perasaan takut akan kehilangan 11 tahun yg lalu kembali lagi. :'( .. rasa nak nangis tapi aku tak mampu ..airmata dah kehabisan cuma mampu berpeluk tubuh sja ..bila dah tersedar sedikit aku terus tutup lampu bilik baring dengan otak yang sgt blank sambil memandang laptop yang still open ..beberapa minit kemudian aku try call back tapi T.T ..aku cuma mampu hantar pesanan maaf di fb dan twitter .. saya tahu saya salah tapi saya memang nak sangat skype semalam sebab saya tengah keliru dengan sesuatu .. saya tahu saya salah ..bersikap pentingkan diri sendiiri ..maaf sangat takde niat sama sekali .. dan sekarang aku tak tahu macam mana nak mulakan balik..  takut dia dah benci dengan aku nih.. ..iyelah sape tak benci dengan orang yang mempermainkan perasaan kita .. heh .. aku tak tahu macam mana nak tegur dia lagi ..entah macam mana -_- ..haish sudahla kau zirah baik tu kau jauhkan diri daripada kau asyik sakitkan hati dia sja .. mmg tak layak berkawan kau nih zirah ..tak layak dapatkan rasa sayang .. arghh . teruk punya kaka kau nih >.<.. ;( 
 haish ..ok la saya endpost ..i need a rest .. fikiran masih =.= .. dah tak buleh nak fikir perkara postive lagi ..iya dia benci kali dengan aku T.T ..
k.assalamualaikum ..

p/s : aku ta mahu online harini .. better aku tak semakkan fikiran dia lagi :( .. post ni ditaip waktu petang ..aku tetapkan schedule malam nant bru terpost secara automatik .. biarlah dia fikir aku melarikan diri atau menghindar dari dia..hakikatnya aku kecewa dengan diri sendiri ..serius tak tahu macam mana nak tegur balik .. i'm just selfish n stupid person .. huarghh v____v ..tak layak jadi kawan anda . :(

No comments:

Post a Comment