Monday, March 26, 2012

sekadar kadar ~

Assalammualaikum wbt

heihoo blogger ! hee now 2 a.m already ..hee yeah i'm still not sleep yet ..masih menunggu ..ntahla apa yang ditunggu ..menunggu pagi kot..heh

ah semalam duduk saja dirumah ..bangun tidur terus dapat text dari kawan suruh check up itu UPU ..heh benci kot dengan UPU tu ..sudahla aku lupa kata laluan ..nama ibu aku tidak di accept sama sekali ..dah itu siap lagi tu ralat..ralat ..berkali tu aku isi ..lastlast give up ..len kali saja la aku try ..haih 

oh 24/3 ..ehe iya aku hangout dengan my gurlplen tiqa ngan wanieta ..kami follow rombongan skula pergi sertai kuiz di Terminal One, Seremban ..hehuu kami cuma menyemak saja disitu.. haha pelajar sekolah kami yang sertai ..kami pula pergi menunton muvie..hehe.. ceghita The Hunger Game ..fuhhfuhh ..hebak citer tu.. walaupun aksi lagak ngeri dia sangat mengerikan ..hahuu tapi itu yang membuatkan ceghita tu awesome ..even aku tak tengok sangat bab 12 finalist hunger game itu berbunuhan sesama sendiri ..heh .. gila dasyat ..yang touching sikit bab kakak dia sanggup berkorban menggantikan adiknya yang dipilih secara rawak untuk join that killers game..fuhh..really awesome sister. bytheway hero dia handsome la juga..uhuk..ah cuma kawan2 aku agak bengang gara2 ada pakcik itu tak gheti mahu off kan handphone dia ..hish ..aku pun bengang juga dgn pacik tu ..tapi aku lebih bengang dengan sorang budak sekolah yang habis bajet gila ..berlagak dia punyalah ==' .. konon tak mahu duduk sebelah perempuan takut kena tangkap blablabla ..lastlast yang duduk sebelah dia perempuan juga..heh sengal punya 'lalaki' bikin meluat saja..-.-
and i will not forget bout that day n date :)

herm .. lost idea mahu taip apa ..hee oukeyh la sebenarnya masih menunggu adik saya itu online ..hee .. tapi rasa macam sia-sia ja nih..ehee ..dia tiada pula ..dunno just feel she's not in a good condition ..herm andaian saja tu.. think positive sajalah ..hope she will be fine..dan i dunno what to do after this -__-v ..kenapa juga aku masih tidak merasakan perasaan mengantuk itu ? heh.. dan rasa nya azirah pengorbanan anda yang tidak sgt la korban ini cuma berlalu begitu sahaja dibawa masa ..hehuu .. tidak mengapalah anggap sajalah dia penat dan mahu berehat secukupnya. iya ..hmm :') ..walaupun aku merasa sedikit kecewa tapi tidak mengapa redha saja ni.. k..laterlater post lagi . assalammualaikum. :) <3


#i waiting you and still keep waiting cause i'm thinking and worried bout u ..hope u'll be fine . just remind this Iloveyou .. :') <3

No comments:

Post a Comment