Wednesday, March 28, 2012

memme

Assalammualaikum wbt .

ello ..ehe ..haih .. saya sangat blurr hari ni ..aha ..iya ..herm saya selalu blurr -_-v .. semalam hampir 16 jam saya tidak menyedarkan diri ..heh .. koma sementara kot -_- ..sedarsedar saya tengah peluk bantal saya itu .. hahahuu v_v ..missing ~ 

hari ni ada dua perkara yang membuatkan aku rasa haha ;D heh-_- .. first itu ibu saya itu ..hee saya pasang lagu kosong tadi dandan ibu nyanyi lagu kosong tapi versi yang bida dari asal .. punyalah haha-_-v ..saya dengar dengan hati yang redha saja ..iya sekurang-kurangnya saya senyum sikit heh .. second hee masa saya drive mahu menghantar sorang macik kerumahnya..hehuu ..taktahu mcam mana mao explain ..cuma saya ter-break emergency tadi ..dann haha itu la haish ..nasib saja macik tu tak tersungkur ke depan >.< ..mahapkan saya ah macik ..adedeh emosi saya tidak menentu masa memandu tadi..hm

haihh..haha hee ...hm .. saya baca itu ah itulah ..hee saya baca post saya semalam .. aha .. lepas saja baca terus =='' ..apa juga yang aku taip semalam itu >.< .. haha heh tunggang tebalik ayat-ayatnya ..heh...ayat yang sepatutnya diatas dibawa kebawah begitulah sebaliknya .. itulah manaip tanpa perasaan ..hilang rasa suda aku semalam.. nevermind lah .. fikiran aku mulai jernih sedikit dari semalam ..ehe iya jernih sebab itu lah before saya mengklik link itu saya kata pada diri sendiri .. "terima kenyataan zirah ..terima kenyataan ..redha ja dengan apa saja pun yang bakal kau baca" haha jeyeah itulah ..dan iya redha ..hm ..huhuhuu..  

rasa macam banyak mahu taip lagi nih ..aha ..hee

ah..hm aku sudah bapikir dari semalam mengenai relation request yang aku terima di fb ..heh .iya aku ingat mahu ignore seja tu request tapi dandan tadi aku check ets ..tiada suda tu request..alhamdulillah ..terlepas juga .. dan aku rasa menyesal bagi dia numbo fon aku .. haish .. tapi takpala itu aku turn mode numbo fon itu ke do not disturb ..aha ada ke mode begitu ? =='' ..dan pagi tadi aku check ah iya ada la beberapa mesej .. aku baca lalu terus aku turn back mode phone itu ke do not disturb again.. hahuu..hee ..mahap maxis perkhidmatan anda tidak diperlukan untuk sementara waktu ..saya guna digi -kubersamamuu ..hahuu .. 

saya ada dapat surat tawaran lagi hari ni dari segi college .. iya segi tempat mysis belajar .. masih memikirkan itu tawaran ..herm bulan 4 nanti dia punya temu duga .. ibu saya suda mao buang tu surat tadi hee ..saya ambil saya simpan ..mana tahu kan tetiba terbuka hati mao jadi nurse ke,, ahli pharmacy ke ..heh ..tidakkk >.<

oh..aha ..hee saya tukar lagi lagu di blog ..iya satu lagu ja kali nih ..hee ...lagu itulah yang saya ulang..ulang..ulang dan ulang dari semalam .. haha v_v ..dan iya akhirnya mengalir suda itu water di eyes .. hm ..iya i'm seriously memme .. kau memme zirah .. memme.. betullah tu dia kata kau memang memme ..haih

haish sudahlah saya emo sekarang nih ..  malam sikit saya continue taip lagi .. hee -endpost- 8:16 p.m
jam sepuluh malam sudaa ..hee ..sambung..

ets.. aha hahui blog .. hahaha i'm cry so hard now ! iya haha ..adedeh tak reti nak berhenti ni airmata ..haih..hee .. herm ..
 ah..tadi aku on di twitter sekejapan ..lalu aku hantar tweet ..heh apa saja aku hantar itu cuma titiktitik .. haih ..berharap tu dibalas tapi T.T ..takpalah haha -_-v .dan aku bingung ..sakit hati pun ada juga nih .. aku pasti dan amat yakin aku sudah follow dia tu ..tapi kenapa aku kena follow lagi =='' berkali tu aku follow .. haish .. 
ah tadi ada kucing bergaduhan dibelakang rumah =='' .. gaduh pasal kucing tinaa ler tu [erk..i means betina] ..bising saja suara tu..heh ..hm dengar kucing tu gaduh aku teringat masa aku drive pulang kerumah tadi .. hm aku terdengar bunyi "meow" .. berhenti berdegup jantung aku sesaat dua mendengar ngiauan itu .. sampai rumah teruss aku check ada kucing ke dalam kereta nih --' ..tiada pula aku jumpa kucing .. hm.. haish ntahla cuma tadi tibatiba terlintas difikiran pasal ayat yang pernah aku taip dulu ..jangan kau mengiau disana ...........~ hehuu..herm ..aih sudaha kehilangan idea mao taipa apa..haha..  ada juga tertidur nih sambil manaip.. its okay . aha ..hm. assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment