Friday, April 13, 2012

silly situation

Assalammualaikum wbt

heho blogger ! wihee .. sumething happen lor ..heh ..haish i'm so stress when that happen huarghh..haish berdegup kencang tu saya punya heart .. adoi ..hm baiklah i won't couple till i finish my studies .done. takmahu benda yang sama berlaku lagi ..adoi ..haish ni la ni sebab mengapa itu saya menolak untuk in a relationship nih ..herm .. matai ouh kalau mymom know .. ehe

nah.. itu aha baru mengetahui sumething happen to mybro and that sis..ehe ..break suda mereka..alala so sad saya rasa..ahai tiada jodoh kali mereka berdua..herm abang tabah okeyh ! i know u can be strong like me.. and i know why u ask that sis to make a decision.. nahh nevermind kalau ada jodoh and that sis really love you ..she will make a good decision ..lagipun 2 years herm tak lama kot masa yang abang minta tu takkan la sudah berpuluh tahun tak jumpa dan jumpa balik and just want to add another 2 years dia menolak..alala herm it's okay my bro.. 
#aiyo ..kita ni mmg slalu la beginikan abg ..ahahaha if sumething happen to you mesti sumething happen to me juga ..hehuu..hmm

herm...nah so sad sebenarnya nih ..ehe hmm kenapa la juga kan ..ahai.. haish iyalah itu alien adoi  .. just bergurau saja itu tadi difb.. nah tidakla bergurau tapi betul la apa kena mengena itu org offline with me? biar sajala dia offline .. just say done ..it's easy right? .. sis tahu ba u period now .. and u become so sensitive ba kan.. haish .. i'm sorry .. so sad ba ni ..adoi..haih saya sangat bersemangat mahu skype dengan dia tadi siap la kan wearing a blue t-shirt .. nah tiada jodoh la itu mahu ber-skype ..it's okay .. :(

bytheway hari tu mycat si itam itu sick ..now yang lagi satu ni sick pula ..haih .. tidur di bilik saya ja si "kat" itu.. hmm..bah adoi ni la ni nda suka ni mestilakan airmata mengalir ..haishh

haih..hmm saya still menunggu bah ni..kotkot la kan tetiba .."tetiba" je la alien itu ubah fikiran ka kan? herm.. almost one hour bah ni sudah tunggu..aha.. haih.. k . menunggu sajala saya. sekian . assalammualaikum. : |

No comments:

Post a Comment