Thursday, April 12, 2012

is to rest .

Assalammualaikum wbt

wihee blogger ! hmm tengahhari masa saya menaip nih..aha hm saya balik awal hari ni dari kerja ..iya why the because ? arh i feel not to well larh .. hee.. dunno why sejak kebelakangan ni hilang selera makan la.. adoi .. tak bernafsu sama sekali dengan makanan. heh .. macam semalam la itu mymom just beli kepci tu.. nah saya makan satu ketul ayam with bun , kentang putar n sayur itew ..itu sahaja yang saya makan sehari ..heh .. malam saya just makan roti sekeping..adoi.. ntahla tak rasa lapar pun itew .. hari ni pon nah saya try tadi mahu makan mihun hailam ..yeah saya suda makan tu tapi for the first of time la kan saya tidak makan dengan abis..heh ada la suku ja tu saya makan .. adeh.. beberapa minit kemudian starting sakit perut..and tahula apa yang berlaku ..makanan itu cuma menyinggah sahaja itu..heh .. jadi saya terpaksa tu minum air yang bersusu untuk menggantikan makanan,,ahai ..ok bah tu.. gara-gara itu la tu saya balik kerja awal hari ni.. nahh mymom suruh balik ba takut saya fengsan disana..ehe takkan pengsan la cuma myhead feel dizzy ja tu..

now i feel much better ba .. cuma mao rest sekejap lagi ..ehe .. nah besok cuti sekolah lagi wehee .. aha .. dan tak tahu mao buat apa..adoi ..haha hmm bytheway i feel so the miss sama si alien ..ahahai ~  alien ba missyou you you you laa.. ekeke 

aha #note : sebelasAprilDuaRibuDuaBelas [just for reminder] uhuk aha..haihhhh,,haishhh ,,haha ..uke ..end this post .. malam ke petang online la saya kembali tu insyaallah..nah tu title post actully tak tahu mao letak apa jadi itu la .. haha #pftt apa punya title tu..ekeke..aha.. uke done ..wihee .. Assalammualaikum..


E.T found home.. E.T found home .. Elliot, E.T found home .. ouchh :')

haha hadoi .. mengapa that story sangat menyentuh hati ..aha sweet la tu Elliot and Alien itew ..wihee ~ <3

No comments:

Post a Comment