Monday, April 16, 2012

if i can ..but i can't

Assalammualaikum

ets..aha hari ni saya so ..soo ..ah so larh aha hee.. nahh hee saya masih belum boleh menerima makanan sepenuhnya..heh ..hee jadi hari ni saya cuma makan kuih  seketul , nasi sejemput with ikan yang direbus aha.. tapii itu makanan menyinggah ja tu ..heh ada la dalam sepuluh minit begitu lalu ia pun berlalu pergi..ehe.. jadi saya makan la juga tu kan ..aha hee .. 

ah siang tadi saya haih ntah la tu saya tibatiba tertekan button call dan saya call dia ehe..haih itu la tu saya cakap dengan dia sangat ..arghh .. haish hmm u remind me about six years past..hmm ..haih hmm .. ah hee tadi saya tegurtegur sama itu budak lepasan pmr aha..hee dan saya rasa sangat terharu because dia jadikan saya sebagai pembakar semangat untuk mendapatkan more A's on SpM ..aha hee baguslah ..gudluck ehe..

what else? iya itu someone itu ..i will think about that meetmeet ehe..hmm haih herm .. ouh tadi  saya pergi ke poslaju aha ..haha haish benci betulla dengan sorang tu ..ee haha grr..adakah dia gelak cause myfon berbunyi tiba2 men lagu heh ..oi itu tertekan je la hoi..ish tapi nasib baik la itu dia senyum and help me ..ada la juga dia menerangkan apa yang ditanya oleh saya. tapi still lagi dia gelak2 punyalah haish .. memang rasa mao sumbat tu komputer depan dia tu dalam mulut dia heh ..tapi takpa la atleast selesai sedikit urusan saya ehe.. 

aha ukeh ..need a rest and sleep so tired la kan aha hmm ..haihh k . assalammualaikum ..

dear alien .. i really love you ..please let me go for awhile .. promise me u will not make me cry on my last day ..pleasee ! 

No comments:

Post a Comment