Friday, April 20, 2012

finally it's happen ! [20April2012 | 20:36 ]

Assalammualaikum . . . 

hyep ! hari ni memang hari yang super penat ..hehaa yeah dari pagi itu workwork .. biasa la tu kan cuma hari ni ada yang luar biasa sikit pagipagi saya rasa macam tak cukup tidur tu heh .. padahal sudah tidur awal semalam dengan keadaan mata macam orang lepas nangis .. heh saya tidak nangis pun ouh .. dan hari ni saya sweating too much again dan like always la kan saya akan kata "alahai dia nih takkan demam lagi" ahai~ [mengapa saya berkata begitu adala itu ..hehe]

nah ..let me storystory what happen today dan apa saja yang saya lakukan sepanjang hari ini .. hehaa ... 

dimulakan dengan kerja [macam biasa] then tengahhari mymom suruh hantar kuah kacang ke another school tapi saya tidak terus hantar saya balik tukar baju ambil resit gambar, barang2 yang mahu di tettt .. aha hee tunggu je la yang sorang tu akan dapat besok .. yang sorang lagi dapat nanti .. yang lagi sorang tu err.. ntah la bila la tu dia dapat tu sebab dia punya belum pack lagi ..hehaa ..hahaha selesai ke "PosLaju" itu..uhuk saya terus ke pekan iya seorang heha kesian betul .. saya terus ke kedai gambar mahu mengambil gambar yang mahu dicuci itu .. aha dannnnn arghh haha punyalah uncle tu print gambar banyak2 adoiyay saya minta 2copy sekali dia bagi 8copy..huhoii uncle nak suruh saya buat apa gambar banyak2 begitu adoi haha .. jadi saya ada satu gambar with 8copy ..haish daaan haha lagi dan saya ada lagi satu gambar with 4copy .. ==' nasib yang 4 copy tu saya suka gambarnya sebab nampak macam real hehe :') .. disebabkan itu saya akan divide kepada 2 dan akan dihantar kepada salah seorang yang ada didalam gambar itu ..hehaa

stop type about gambar2

nah ..hm hari ni saya call kawan saya jiha bertanya pasal sesuatu ..ehe hmm u know what i really miss her .. hm.. tapi not really la ehe sebab fikiran saya banyak berfikir pasal alien heh.. haha no "heh" "heh" ..not good aha .. on the same time saya menghantar text kepada alien ehe ..iya saya sebenarnya mahu bertanya pasal gambar yang so many copy2 itu ..just want to know samaada dia nak ke tak  tapi bukan itu text yang saya hantar saya hantar bertanya dia online ke tidak malam ini ..hee yeah masa menghantar text itu masih haish dunno how to say rasa macam hantar text kosong ja tu ..heh .. ada juga la dia reply tapi macam haih ..haha haishh ..  

selepas itu..

saya pergi ke PDwalk mahu mencuci kereta sambil menunggu kereta dicuci saya cuci2 mata di D.I.Y lama juga la disitu saya pusingpusing entah berapa kali hahaha..last2 beli barang sikit ja aha ..janji ada beli kan dari pusingpusing tak beli apa2 .ahai ..yang pasti sepanjang pusingpusing dalam D.I.Y itu mata saya so sleepy rasa macam mao baring ja dlam D.I.Y tu ..eheh ..okay setelah selesai itu saya pulang ke rumah . saya niat mahu online tapi heh laptop problem ..troubleshoot tak boleh nak berconnecting dengan wi-Fi ..dengan perasaan yang hampa saya hantar text pada alien mengatakan agar dia melupakan pasal online itu ..heh perasaan saya hancur itu terus saya tidur .. dari pukul 4 lebih sampai pukul 5.. nah..tidak la saya tidur secukupnya itu kerana tiba-tiba fon saya yang menggunakan sim digi berbunyi saya tahu tu dari siapa .. ingat mao abaikan ja tu tapi saya reply juga dengan haih .. aha hee hmm .. satu dua text then stop saya so kecewa tu saya sambung tidur beberapa saat pastu taip mesej hantar ke alien dann iya saya hampa sebab text saya itu mcm tak dibalas jadi saya pun tidur balik sempat la juga terlena tiba2 fon itu berbunyi lagi saya pun "oh balas pun ingat tak mao balas" heh haha so annoying gila tu perasaan benci ouh ..haha dan setelah texttext kami pun kembali selesa sedikit hee lega la hati saya itu .. 

on the same time 

saya bersiap mahu ke pekan LAGI menghantar laptop le kedai sudah hampir jam 7 masa sampai di pekan itu.. hantar laptop orang tu kata mahu hari ni ke besok sya pun dengan tanpa rasa ragu mengatakan hari ini ..then kena tunggu dalam setengah jam .. saya yang ditemani oleh aishah[esha] itu pun berjalan - jalan di dalam The Store mencari barang hee dan jumpa suda barang itu jadi kepada c tett yang barangnya yang belum di pack itu tunggu je la yeah..hehe ..ilupyou wihee ~ 7.15 saya pulang sebab esha want to solat maghrib .. saya tidak boleh solat itu sebab itu lah ..hee .. dan dalam pukul 8 keluar balik .. now ajak lagi sorang aishah [echa] bersama saya lepak2 dalam kereta dengan echa n esha kami cerita2 lalu tiba2 sampai text dari NORATIKAH DAUD .. aha dan saya sangat " ehh?? kenapa tiba2 nih" haha jadi saya pun dengan spontannya menekan button call dannn saya tak menduga pun adik saya c Tika itu akan mengangkat hehaa..adeh saya taktahu itu mahu cakap apa jadi saya sekali lagi spontan cakapcakap macam cakap dengan kawan2 saya itu c esha n echa ..aha dan untungnya itu c Tika berada dgn alien hehaa dan not wasting time saya pun mahula bercakap dengan c alien itu ..dannnn iya saya so happy dengar suara dia . sekian . hahaha haish got many story to type actually tapi saya mengantuk laaa hahaha sudah 12:23 nih hohoo.. seriusla post ini macam heh ..apa je lah dia nih menaip hahaha .. apa juga suka hati la kan blog den juga nih hehuu .. saya cuma mao mention itu title ja tu hahahaha 

Uhuii another record 20April2012 jam 20:23 akhirnya saya dan juga cik Nadhirah itu bercakap menggunakan telefon dengan agak lama . Sekian. hahaha.

k.aha sudahlah sekian Assalammualaikum ..

# dun worry bangun tidur nanti saya akan normal kembali dan akan menaip post dengan lebih bagus.. haha . . have a nice day .. <3

No comments:

Post a Comment