Wednesday, April 18, 2012

keep it up !

Assalammualaikum ..

hai .. aha saya jujur hari ni saya sangat tertekan ..yeah aha sangat tertekan dengan cuaca ..wihee~ panas ouh hari ni berpeluh-peluh bak kata akak tu panas berganda .. ahaha bak kata ibu pula rasa macam nak duduk je dalam peti ais .. ekeke .. boleh tahan banyak tisu saya guna hari ni .. yang tak boleh tahannya saya pergi ambil air mineral yang sejuk habis tu tuam kat muka ..muehehe best ouh .. aha .. 

iya saja jujur tersangat jujur hari ni saya betulbetul tertekan ..hee hmm entahlah banyak benda saya fikir dengan cuaca yang superb panas tu kan memang ngam la aha iya saya ada sedikit mengamuk tadi.. hehuu nah bukan la mengamuk sampai bawa parang ke apa saya cuma ada la itu hempas barang sikit then saya bersuara dengan agak lantang dari biasanya ehe ..itu je lah selebihnya saya banyak mendiamkan diri sahaja sambil memasang earphone dan buka lagu sehabis kuat .. hehaa dan otak kanan saya ouchh! berdenyut tu tadii ..ehe macam kena pukul dengan besi rasanya ..ngeh ..

nah ehe itu tadi saya buat neslo ice untuk cikgu sains saya itu ..muehehehe.. haha semalam sangat kelakar ouh firsttime tu saya buat neslo untuk dia ..ekeke hambek kau kelat ..hahaha terlebih nescafe  adoi.. haha hari ni tak pandai serik cikgu tu suruh saya buat lagi ..aha iya saya belajar dari kesilapan dan saya berhasil membuat neslo ice mengikut citarasa cikgu itu cikgu tu kata keep it up .. aha bangga sekejap ..wihee ~ nah gara-gara itu saya sudah terrr-obses sama itu neslo ..heh haha jadi saya buat la untuk diri sendiri aha .. nyummy hehaa mao rasa neslo buatan saya? datanglah ke rumah eseh hahaha ..

what else ? aha nih hee .. saya itu entah saya banyak kena marah hari ni .. iya walaupun cuma bermesej saya tahu saya dimarahi .. ahahaha haish memang salah step tu membalas text dia ..heh saya redhoo je lahh . bytheway saya dapat surat tawaran ke kolej unikop .. hehaa dan itu kolej berkaitan akaun .. eheh tak pe lahh . len kali oke ..haha dan ada itu surat saya kena ambil di pos office adoi.. malas betullah ..sejak berumur 18 tahun ni banyak pula dapat surat ..haha semuanya surat tawaran ja nasib bukan surat cinta ..heh..

so haha la kan .. hahaha saja hahaha biar nampak so happy kan macam tiada apa2 masalah ..hahaha haih .. saya mahu menangis tapi saya halang diri untuk menangis saya senyum je lah hee.. be strong ! ouh ouh lagu cinta bersatu from liyana jasmay itu kan aha sangat la membuat saya tenang bila mendengar hehuu jadi kebanyakkan pula lagu itu saya dengar di corong-corong radio ..aha macam tahutahu je tu .. dengan lagu number one for me.. aww~ aha so love dengan radio hari ni ..haha

aha mystomach sangat gud sejak kebelakangan ini jadi saya tak mahu menyentuh soal makanan disini . aha hee .. hmm ah alien .. arr..hmm tiadala hee .. jangan lupa makan hee tidur juga ..aha . k .la want to listening the songsong aha .. so stress my brain need a space to breath aha.. assalammualaikum :)






when i sweating to much i know what happen to you . get well soon .don't make me sweating to much on the next day or later on the day . hmm . just me can feel it . : )

No comments:

Post a Comment