Sunday, April 22, 2012

ouhhh .. hermm : |

Assalammualaikum .. 

hee .. herm ok haish tadi itu saya buka itu fb itu ada la itu ..haih herm ntah la feel so empty lepas terbaca inbox dia with macik dia #kot .. heh .. haih i dunno la ..argh takkan la dia jadi begitu because of me ??  tapi dia seem so nice ..anak yang baik di mata saya itu ..tapi dia aihh .. haihh kenapa juga dia bagi emel n pswrd dia dan kenapa juga saya pergi bukak dan arghh .. bagus tu kalau saya tak baca..heh ..eh no no kalau saya tak baca saya tak tahu ouh .. haish .. hermm i should think and do sumething ini .. perkara ini tidak boleh dibiarkan .. hermm ..ntahlahh tak tahu nak buat apa .. i think i should off my maxis number for a while ..herm .. why this happen arh ? heh first time kot menghadapi keadaan begini .. arghh.. haih :/ .. rasa mahu jerit sekuat hati .. hehuu

nah itu my deor bibiey nadhirah .. hermm status itu not for uu lah dear .. iloveyou lah .. hehe sorry  ouh nanti sis story sama bb keyh .. tapi why u sad ah ? eheh u make me so soo laa haishh .. hehuu

nahhh ..aha haish relax lah jiroo haha effect nescafe yang dibeli la ni adoi ..hehaa.. nah dapat sudah ijah itu baju hehuu ..hehe loving u so much .. aha lega ouh dia suka dengan baju itew ..wihee .. hehehe .. tinggal itu bb ja aha ..mahu tgok dia pakai pula mosti comel macam ijah pakai ..hehe .. adoi comel2 kawan2 saya nih .. aha sayang anda lahh .. hehe ..

nah besok bufday my adik sorang lagi itu c tika aha.. hepi bufday tika wait arh itu sumething for uu ..hehe adala itu hee simple je lah ehe just arh itu lah hehe ..hope u like it .. hehaa ..

haihh ..herm pasal itu yang inbox itu .. haish i dunno lah .. u make me feel like i'm so bad ouh ..haish please don't be rude to someone whose older then uu because of me ..heh .. n sorii saya takkan reply msj serta call anda buat sementara waktu ..hee ..hermm .. haish 

k.la saya tak mahu merosakkan malam saya hari ini . must think positive and clear my mind nih ..herm . k . saya mahu ke facebook .. nanti la saya berehat ..eseh konon je .. ahaha ..haish . k assalammualaikum 

hehaa lega suda bercerita di blog ..wihee ~ sekian 

Nyot iloveyou !

No comments:

Post a Comment